05/09/2022

Zaterdag 3 september hebben onder grote belangstelling 12 enthousiaste teams met elkaar gestreden tijdens de 2e Drakenbootrace van Woerden. We organisseerden dit sportieve en gezellige evenement om geld op te halen voor een goed doel te weten Friend4Owen.

Deze Woerdense stichting zamelt geld in voor het wetenschappelijk onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen.

Tot het einde toe bleef het spannend, maar uiteindelijk mocht team Raditeq de eerste prijs uit handen van Jos van Riet, spreekstalmeester en Edith de la Fuente, voorzitter van onze club ontvangen.

Tweede prijs ging naar team Uijtewaal/Drieman

en de derde prijs naar het team Futura College.

De Oerlolmeiden sleepten met hun veelkleurige en uitbundige uitdossing en hun bijzondere warming up de orginaliteitsprijs de wacht.

Voor meer foto's klik:     Hier

Dankzij de steun van vele sponsers waaronder Uijtewaal, Severs Breeman, Notariskantoor Oudewater, De Beren Woerden, Purple Haze, Renta cafe en het Kalsbeek College werd dit evenement gerealiseerd.