15/03/2022

Zaterdag 19 maart opening van onze Lions Puzzelbieb

LIONS PUZZELBIEB WOERDEN

Ophaalpunten voor Lions Puzzelbieb geopend

Onze club heeft de Lions Puzzelbieb Woerden  in 2020 opgericht om volwassen inwoners van Woerden, Harmelen, Zegveld en Kamerik in coronatijd wat afleiding te bezorgen. De legpuzzels werden door onze leden veilig aan de deur bezorgd en omgeruild. Nog steeds blijkt er behoefte te bestaan aan deze uitleen, maar we hoeven nu minder voorzichtig te zijn.

Vanaf zaterdag 19 maart 2022 kunnen de deelnemers daarom zelf de puzzel ruilen bij de kast van Lions Puzzelbieb Woerden in de Duurzaamheidswinkel Woerden, Voorstraat 75.

Geopend op woensdag, vrijdag en zaterdag van 10-15 uur.

Ook kunt u onze puzzels lenen bij Welzijn Woerden en Dorpshuis Harmelen.

De Lions Puzzelbieb beschikt over een gevarieerde collectie legpuzzels

Nieuwe deelnemers van de Puzzelbieb in de Duurzaamheidswinkel in Woerden kunnen zich aanmelden en informatie krijgen over de uitleenprocedure:
- door te bellen naar Inge Nederpelt, telefoon 06  40 57 20 51
- of door te mailen naar
woerden.castellumlaurum@lions.nl

Helaas is dit het niet mogelijk in de Duurzaamheidswinkel.