LIONS PUZZELBIEB WOERDEN

Vaste ophaalpunten voor Lions Puzzelbieb geopend

Onze club heeft de Lions Puzzelbieb Woerden  in 2020 opgericht om volwassen inwoners van Woerden, Harmelen, Zegveld en Kamerik in coronatijd wat afleiding te bezorgen. De legpuzzels werden door onze leden veilig aan de deur bezorgd en omgeruild. Dit is nu niet meer nodig, maar mensen vinden het nog wel leuk om puzzels te lenen.

Vanaf zaterdag 19 maart 2022 kunnen de deelnemers daarom zelf de puzzel ruilen bij de kast van Lions Puzzelbieb Woerden in de Duurzaamheidswinkel Woerden, Voorstraat 75.

Geopend op woensdag, vrijdag en zaterdag van 10-15 uur.

Ook kunt u onze puzzels lenen bij Welzijn Zegveld en Dorpshuis Harmelen.

De Lions Puzzelbieb beschikt over een gevarieerde collectie legpuzzels. Naast puzzels van Jan van Haasteren en Wasgij vindt u er puzzels met diverse mooie afbeeldingen.

Nieuwe deelnemers voor de Duurzaamheidswinkel in Woerden kunnen zich aanmelden en informatie krijgen over de uitleenprocedure

-door te bellen naar Ilse de kruijf, telefoon 06-55745926 of Helene Bulder, telefoon 06-28250954

-of door te mailen naar woerden.castellumlaurum@lions.nl

Helaas is dit het niet mogelijk in de Duurzaamheidswinkel zelf.